nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

کلمات کلیدی

کسری خدمت سربازی

نحوه و شرایط گرفتن معافیت کفالت مادر

منظور از معافیت کفالت مادر چیست؟

مراحل گرفتن معافیت کفالت مادر در سال 97

مدارک لازم جهت گرفتن معافیت کفالت مادر

شرایط عمومی گرفتن معافیت کفالت

نحوه دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه-دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی

دانلود دفترچه نظام وظیفه

دانلود دفترچه سربازی

نحوه گرفتن کسری خدمت سربازی

منظور از کسری خدمت سربازی چیست؟

شرایط گرفتن کسری خدمت سربازی

انواع کسری خدمت سربازی

منظور از معافیت تحصیلی چیست؟

معافیت تحصیلی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی خدمت سربازی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی

سوالات متداول معافیت تحصیلی

دفترچه معافیت تحصیلی

گرفتن معافیت کفالت پدر

نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

منظور از معافیت کفالت پدر چیست؟- شرایط و نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

معافیت کفالت پدر

معافیت کفالت

شرایط گرفتن معافیت کفالت پدر

اصلاحات دفترچه کسری خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه معافیت خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه خرید خدمت سربازی

  • ۰
  • ۰

در صورتی که فرزند اول از معافیت برخوردار شده باشد . باقی مانده ی سابقه پدر ایثارگر برای کسری خدمت جبهه پدر فرزند دوم استفاده شده یعنی کسری خدمت جبهه پدر برای دو فرزند مجاسبه می شود . این مهم ترین نکته ای است که مشمولین باید به آن دقت کنند و مابقی سابقه ی ایثارگری پدر را استفاده کرده و از کسری های خدمت برای جبهه پدربهره مند شوند .مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص استعلام محل خدمت سربازی پدر مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان با خواندن این مقاله به پاسخ پرسش های خود در خصوص استعلام محل خدمت سربازی پدر دست پیدا نمایید ....

 

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

  ,,,,,,,,,

 

 

 

استعلام کسری خدمت سربازی از طریق ایثارگری پدر

به اشتباه بعضی ها تصور می کنند که کسری خدمت فقط به کسانی تعلق می گیرد که فرزند شهید ، آزاده یا جانباز باشند . ولی این تفکر غلط است  منظور از ایثارگر ، یعنی کسی که در جهه حضور داشته باشد (حتی کسانی که در جنگ اتفاقی برایشان نیافتاده است) . برای استعلام کسری خدمت از طریق ایثارگری پدر به طور دقیق می بایست ابتدا به سازمان نظام وظیفه رجوع کنید یا با کارشناسان با تجربه ی ما در این حوزه تماس بگیرید .

 

 

 

کسری خدمت از طریق بسیج

بسیج به غیر از مزایایی که در کسری خدمت دارد مزایایی از قبیل اولویت قرار گرفتن در استخدام شرکت های دولتی ، افزایش حقوق در شرکت های دولتی ، شرکت در اردوهای تفریحی و……. را نیز دارد . یعنی شما با گذراندن دوره های بسیج علاوه بر اینکه از خدمت سربازی خود کم می کنید می توانید از مزایای دیگر آن نیز برخوردار شوید .شما پس از دریافت کارت فعال با ارائه ی آن به سازمان نظام وظیفه و اداره های مربوطه و اقدام از طریق پلیس +10 ، می توانید درخواست کسری خدمت خود را صادر کنید .

 

 

 

کسری خدمت فرزند جانباز ( حضور در جهه و درصد جانبازی)

طبق قانون مصوبه ی سازمان نظام وظیفه و بیت رهبری ، فرزندان جانباز می توانند از تسهیلات کسری برخوردار شوند.

میزان کسری فرزندان جانباز ، به ازای هرماه حضور درجبهه 12 روز و به ازای هر درصد نیز 12 روز تصویب شده که در سامانه ی استعلام کسری خدمت سربازی منتشر شده و میتوانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر وارد این سامانه شوید .
 

 

 

 

کسری خدمت فرزند آزادگان (اسیران جنگی و مدت اسارت)

فرزندان آزادگان یا اسیران جنگی نیز مانند مانند بقیه می توانند از این مزیت برخوردار شوند و میزان کسری برای آنها نیز به ازای هر ماه اسارت همان دوازده روز می باشد .

 


 

کسر خدمت جبهه و جانبازی

به منظور تسهیل و تسریع درثبت کسر خدمت جبهه و جانبازی و بسیج در سال جاری، مقرر شده است، یگان های صادرکننده گواهی کسر خدمت از طریق سامانه ارتباطی نسبت به ثبت و ارسال تاییدیه گواهی کسر خدمت به سامانه جامع وظیفه عمومی، اقدام کنند.

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: تاییدیه گواهی کسر خدمت سربازان حین خدمت توسط یگان های صادرکننده در سیستم جامع یگان خدمتی سرباز قابل رویت خواهد بود و سربازان از این پس، برای پیگیری ثبت تاییدیه کسر خدمت خود نیازی به مراجعه به معاونت های وظیفه عمومی را نخواهند داشت.این سازمان تاکید کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای پیگیری ثبت تاییدیه های کسرخدمت فقط می‌بایست به یگان های صادرکننده گواهی کسر خدمت مراجعه کنند.گفتنی است، در گذشته، نمایندگان یگان های صادر کننده گواهی کسر خدمت، ضمن مراجعه به سازمان وظیفه عمومی نسبت به تحویل گواهی فوق اقدام می کردند.


 

 

 

جزئیات کسری خدمت جبهه پدر

کسری خدمت جبهه پدر چیست و شامل چه افرادی خواهد شد ؟ قبل از توضیحات در مورد مسائلی مانند کسری خدمت جبهه پدر ، مدت زمان کسری خدمت ، مدارک مورد نیاز کسری خدمت سربازی و معافیت های مختلف باید مشمولین بدانند که رفتنبه خدمت سربازی امری واجب برای همه ی پسران در کشور می باشد . نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای دیگر نیز از این قانون در کشور خود استفاده می کنند . برای کسری خدمت باید به مشاوره نظام وظیفه بپردازید.

در ایران نیز این قانون برای پسرانی که به سن ۱۸ سال می رسند واجب می شود . اما باعث خوشحالی درصد زیادی از جوانان است که می توانند از برخی قوانین استفاده کرده و به خدمت سربازی نروند . یا برخی دیگر با رعایت قانون می توانند از انواع کسری خدمت مانند کسری خدمت جبهه پدر ، کسری خدمت نخبگان ، کسری خدمت متاهلین دارای فرزند ، کسری خدمت بسیجان فعال و سایر کسری های خدمت سربازی استفاده کنند .
 

 

 
 

قوانین کسری خدمت جبهه پدر

قوانین کسری خدمت جبهه پدر اگر چه در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است . اما فرزندان ایثارگر و جانبازان و آزادگان می توانند با ارائه ی مدارک کسری خدمت ایثاگری ، از قوانین کسری خدمت جبهه پدر استفاده کرده و کسری خدمت بگیرند . اما این قوانین کسری خدمت جبهه پدر دارای شرایط خاصی می باشد که مشمولین باید از آن ها مطلع شوند .

مشمولین برای استفاده از قوانین و مقررات کسری های خدمت جبهه والدینباید مدارک و مستندات آن را از اداره مربوطه دریافت کرده و سپس این مستندات باید به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تخویل داده شود . این مورد یکی از مهم ترین قوانین و ضوابط کسری خدمت محسوب می شود . زیرا با نبود مستندات مشمولین نمی توانند از این قوانین و شرایط بهره مند بوده و از کسری های خدمت جبهه برای والدین استفاده کنند .
تمام افرادی که فرزندان جانبازان و ایثارگران هستند برای ثبت نام و استفاده از مقررات و ضوابطکسری خدمت، باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و درخواست خود را به ثبت برسانند .

 

 

 

 

 " عزیزان خواننده توجه داشته باشید که ما در مقالات خود آخرین اخبار سربازی را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم "

 

منبع:استعلام محل خدمت سربازی پدر

 

 

 

کسرخدمت:کدام شهرها کسری خدمت دارند؟-کسری خدمت بعد از قطعنامه-مراحل معافیت یا کسر خدمت به خاطر حضور پدر در منطقه عملیاتی-مدارک لازم برای کسری خدمت 12 روزه-استعلام کسری خدمت ایثارگری-نحوه استعلام کسری خدمت 99-شرایط کسر خدمت سربازی 99-معافیت | آیا قوانین جدید معافیت سربازی در سال 99 تغییر خواهد کرد ؟-قوانین جدید کسری خدمت-

دوره آموزشی سربازی:آموزشی کجا میفتم-بهترین جای خدمت در نیروی انتظامی-جذب مشمولانی که بیش از دو سال غیبت دارند توسط سپاه 99-آدرس پادگان های دوره آموزشی 99-آموزشی مرزبانی چند ماه است؟-مدت خدمت سربازی در سال 99 چند ماه است

خرید خدمت سربازی:خرید خدمت سربازی 99 - 1400-آیا خرید سربازی در سال ۹۹ برمی گردد-جزئیات طرح خرید خدمت سربازی 99-قانون جدید مدت خدمت سربازی 99-تمدید مهلت پرداخت اقساط جریمه مشمولان غایب 99

کد سخا:نحوه دریافت کد سخاء از طریق پیامک در سال 99-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی در سال 9-نحوه استعلام اینترنتی وضعیت نظام وظیفه-سامانه سخا سربازی _ نحوه استعلام کد سخا-کد سخا را در سال 99 چگونه دریافت کنیم؟ 

سرباز معلم :شرایط گرفتن امریه سرباز معلم 99 1400-مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج -سایت ثبت نام سرباز معلم 99-نحوه گزینش سرباز معلم در سال99 -استخدام رسمی سرباز معلم در سال 99-سوالات مصاحبه حضوری سرباز معلم 99-لیست ارگان های امریه سربازی در سال 99-استخدام سرباز معلم های 79 تا 91-مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات چیست؟-طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی -

معافیت :بالاترین شماره ضعیفی چشم-معافیت تحصیلی چیست؟-منظور از معافیت تحصیلی چیست؟-استعلام معافیت تحصیلی 99-استعلام معافیت تحصیلی برای مشمولان سربازی به چه صورت است-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 99 - 1400-نحوه و شرایط شرایط معافیت کفالت مادر برای فرزند دوم 99-معافیت مشمولان بالای 30 سال 99-معافیت مادر در سال 99 چه شرایطی دارد-چه مدت بعد از طلاق می توان معافیت کفالت گرفت 99

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • nezamevazifee nezamevazifee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی