nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

کلمات کلیدی

کسری خدمت سربازی

نحوه و شرایط گرفتن معافیت کفالت مادر

منظور از معافیت کفالت مادر چیست؟

مراحل گرفتن معافیت کفالت مادر در سال 97

مدارک لازم جهت گرفتن معافیت کفالت مادر

شرایط عمومی گرفتن معافیت کفالت

نحوه دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه-دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی

دانلود دفترچه نظام وظیفه

دانلود دفترچه سربازی

نحوه گرفتن کسری خدمت سربازی

منظور از کسری خدمت سربازی چیست؟

شرایط گرفتن کسری خدمت سربازی

انواع کسری خدمت سربازی

منظور از معافیت تحصیلی چیست؟

معافیت تحصیلی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی خدمت سربازی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی

سوالات متداول معافیت تحصیلی

دفترچه معافیت تحصیلی

گرفتن معافیت کفالت پدر

نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

منظور از معافیت کفالت پدر چیست؟- شرایط و نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

معافیت کفالت پدر

معافیت کفالت

شرایط گرفتن معافیت کفالت پدر

اصلاحات دفترچه کسری خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه معافیت خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه خرید خدمت سربازی

  • ۰
  • ۰

مدارک ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

داوطلبان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور می توانند به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند.دوستان عزیز همراه در این مقاله میخواهیم در خصوص مدارک ثبت نام دانشگاه فرهنگیان مطالبی گردآوری نماییم در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از راهنمایی این مشاوران بهره مند شوید
 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی خدمت سربازی "

 مشاوره دهنده تخصصی نظام وظیفه 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

 

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

  •     دارا بودن تابعیت ایرانی
  •     اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران
  •     التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  •     عدم سو سابقه محکومیت جزایی و کیفری
  •     داشتن سلامت کامل روانی و جسمانی از طریق معاینات پزشکی و انجام مصاحبه تخصصی
  •     نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، دخانیات و الکل
  •     برخورداری از اخلاق و رفتار نیکو و حسن شهرت متناسب با شان معلمی

 

 

 

 

شرایط اختصاصی پذیرش داوطلبان آزاد

  •     دارا بودن حداقل نمره علمی کل 6500 و بالاتر
  •     داشتن حداکثر سن 22 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه ( 1/7/1376 به بعد ) .
  •     داشتن حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه ی دوم ( پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم )
  •     بومی بودن داوطلب در کد رشته محل مربوط
  •     برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی .
  •     موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی .

 

 

 

 

شرایط اختصاصی پذیرش داوطلبان شاغل و پیمانی آموزش و پرورش


داشتن حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش در زمان ثبت نام در آزمون برای ورود به دانشگاه فرهنگیان
عدم اشتغال به تحصیل در هر یک از دوره های کاردانی و بالاتر ( اعم از پیوسته و یا ناپیوسته ) در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی در زمان ( ثبت نام ، شروع به تحصیل و حین تحصیل )دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر ( روزانه یا نوبت دوم ( شبانه ) ، دولتی یا غیردولتی ، معادل یا غیرمعادل ) مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان نمی باشند .محل تحصیل پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی ، پردیس های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران می باشد
کلیه رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه های آزمایشی ، مخصوص شاغلین رسمی و پیمانی آموزش و پرورش می باشد . سایر داوطلبان اعم از معلمان حق التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی قراردادی ، آزاد و … مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان نبوده و در صورت انتخاب و قبولی در هر یک از رشته های تحصیلی مزبور، قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد .
دریافت فرم معلم مبنی بر موافقت کتبی با ادامه تحصیل شاغلین رسمی و پیمانی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت الزامی است .

 

 


 

تاثیر سهمیه بومی گزینی در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

رشته هایی که با توجه به ماهیت و کاربرد آن برای هر استانی مورد نیاز است ، پذیرش در آنها به صورت بومی استانی صورت می گیرد . گزینش رشته های انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان نیز با توجه به ماهیت آن بصورت بومی استانی است و هر داوطلب حق انتخاب رشته محل های مربوط به استان بومی خود را دارد . ملاک تعیین بومی گزینی بر اساس سه سال آخر دبیرستان هر داوطلب تعیین می شود :

در صورتی که محل دریافت مدرک تحصیلی سه سال آخر دوره متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم و محل دریافت مدرک پیش دانشگاهی و دو سال آخر دبیرستان برای داوطلبان نظام جدید در یک شهر و یا استان باشد داوطلب بومی آن استان به حساب می آیند .در صورتی که محل دریافت مدرک تحصیلی سه سال آخر متقاضی در یک بخش ، شهر و یا استان نباشد ، استان محل تولد داوطلب به عنوان استان بومی وی در نظر گرفته می شود .
متقاضیانی که سه سال آخر محل تحصیل را در خارج از کشور گذرانده باشند و استان محل تولد شان به عنوان استان بومی در نظر گرفته می شود . متقاضیانی که سه سال آخر محل تحصیل را در خارج از کشور گذرانده باشند و استان محل تولد شان در خارج از کشور باشد استان بومی این داوطلبان تهران خواهد بود .





 

ضوابط پذیرش دانشجو


داوطلبان باید موارد زیر را در اعلام علاقه‌مندی خود به رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مدنظر قرار دهند:

دارا بودن حداقل نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیرگروه مربوط جهت مجاز شدن به انتخاب رشته.

داشتن حداکثر سن 22 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه "متولدین اول مهر 76 به بعد".

شرط معدل بعد از تصویب در مراجع ذی‌صلاح، زمان انتخاب رشته تحصیلی در "دفترچه شماره 2" جهت اطلاع داوطلبان درج و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

بومی‌بودن داوطلب در کد‌رشته محل مربوط براساس ملاک‌های تعیین‌شده در "دفترچه شماره 2".

حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل بعد از تصویب مراجع ذی‌صلاح تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد داشت.

برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی.

موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های علمی.

شرایط و ضوابط تکمیلی پذیرش دانشجو متعاقباً جهت اطلاع داوطلبان متقاضی رشته‌های تحصیلی مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام خواهد شد بنابراین ملاک عمل آخرین تغییراتی خواهد بود که به‌استناد مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح در دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی "دفترچه شماره 2" درج یا از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد و در صورت عدم صدور مجوز از سوی مراجع ذی‌ربط موضوع بلااثر بوده و پذیرش دانشجو صورت نخواهد گرفت.






داوطلبان در صورت احراز صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی و سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های بعدی آزمون، میتوانند پس از انتخاب رشته و موفقیت در مراحل مزبور، در صورت قبولی، ادامه تحصیل نمایند.

شیوه پذیرش:
۱- در پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بومی پذیری اعمال می‌‌‌شود. کدرشته محل‌های مخصوص داوطلبان بومی هر استان در جداول مجزا از هم مشخص شد‌هاند. گزینش نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، در هر یک از کدرشته محل‌ها با توجه به دامنه پذیرش که در ستون (پردیس / مخصوص یا اولویت پذیرش داوطلبان بومی/ محل خدمت) درج شده، و مطابق ضوابط ذیل صورت می‌‌‌پذیرد.

۲- داوطلبان متقاضی رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش دقت نمایند چنانچه در یک کدرشته محل دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مخصوص داوطلبان بومی استانی درج شده باشد، همه داوطلبان بومی آن استان می‌‌‌توانند در صورت تمایل با رعایت سایر شرایط و ضوابط مربوط، آن را انتخاب نمایند.

۳- بر اساس مصوبه دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تمامی داوطلبان بومی هر استان مجاز به انتخاب کدرشته محل‌های مربوط به استان خود می‌‌‌باشند اما در کدرشته محل‌هایی که اولویت برای شهر یا بخش خاصی درنظر گرفته شده است (این موضوع در مقابل کدرشته محل نوشته شده است) ابتدا داوطلبان بومی آن شهرها یا بخش‌هایی که دارای اولویت هستند.

۴- چنانچه داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی باشد و اقدام به انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه‌های مزبور بنماید، براساس ضوابط و مقررات از میان واجدین شرایط در آزمون براساس اولویت‌های انتخابی تا حدود دو برابر ظرفیت پذیرش، برای انجام مصاحبه تخصصی و احراز صلاحیت‌های عمومی و تخصصی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به آموزش و پرورش معرفی خواهند شد. معرفی داوطلب جهت انجام مصاحبه تخصصی به منزله قبولی نهایی در دانشگاه‌های مزبور تلقی نمی‌‌گردد.

۵- کسب حداقل نمره کل نهایی ۶۵۰۰ و بالاتر در زیرگروه مربوط برای مجاز شدن به انتخاب رشته در گروه آزمایشی مربوط در آزمون سراسری ضروری است.

۶- چنانچه صلاحیت‌های عمومی و تخصصی داوطلب معرفی شده، بعد از انجام مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی مورد تأیید آموزش و پرورش قرار گیرد، سازمان سنجش آموزش کشور براساس ضوابط مربوط و لحاظ نمودن اولویت بر مبنای دامنه پذ یرش بومی (بخش / شهرستان/ استان توضیحات کدرشته محل مندرج در دفترچه آزمون) و با در نظر گرفتن نمره کل نهایی زیرگروه و گروه آزمایشی مربوطه داوطلب در مقایسه با سایر داوطلبان، گزینش نهایی را انجام خواهد داد. بنابراین موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی به منزله قبولی فرد برای دانشگاه‌های مزبور تلقی نمی‌‌گردد.
 

 

 

 شرایط عمومی

۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲-اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده

۳-التزام به قانون اساسی

۴-داشتن سلامت کامل روانی، جسمانی و توانایی انجام وظایف محوله

۵-نداشتن سابقه محکومیت جزایی یا کیفری مؤثر

۶-عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و الکل و هر نوع مواد اعتیادآور

۷-داشتن گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی یا متوسطه دوم

 

منبع:مدارک ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

 

آیا نظام قدیمی ها می توانند در کنکور 99 شرکت کنند-هزینه گرفتن پاسپورت-شرایط استخدام بانوان در نیروی انتظامی98 -میزان حقوق سربازان بر حسب مدرک تحصیلی98 -شرایط و نحوه استخدام یگان ویژه نیروی انتظامی 98-شرایط استخدامی نیرو انتظامی زن در سال 98-استخدام در نیرو انتظامی با مدرک لیسانس 98زمان و شرایط ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی  98 - 99-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازی-نحوه دریافت کارت ایثارگری-هزینه گرفتن پاسپورت 98-نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی-لیست بهترین پادگان های ایران-شرط معدل ورود به هنرستان-تاریخ واریز حقوق سربازان نظام وظیفه 98 -شرایط و نحوه استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال 98 -ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی سال 98 -ثبت نام آزمون سردفتری اسناد در سال 98  99 -مدارک لازم جهت خرید بیمه خدمت سربازی در سال  98 - وام خودرو جانبازان سال -کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگیری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی-نحوه استخدام صدا و سیما 98 - 99

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • nezamevazifee nezamevazifee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی