nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

nezamevazifee

کلمات کلیدی

کسری خدمت سربازی

نحوه و شرایط گرفتن معافیت کفالت مادر

منظور از معافیت کفالت مادر چیست؟

مراحل گرفتن معافیت کفالت مادر در سال 97

مدارک لازم جهت گرفتن معافیت کفالت مادر

شرایط عمومی گرفتن معافیت کفالت

نحوه دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه-دانلود دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی نظام وظیفه

دفترچه سربازی

دانلود دفترچه نظام وظیفه

دانلود دفترچه سربازی

نحوه گرفتن کسری خدمت سربازی

منظور از کسری خدمت سربازی چیست؟

شرایط گرفتن کسری خدمت سربازی

انواع کسری خدمت سربازی

منظور از معافیت تحصیلی چیست؟

معافیت تحصیلی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی خدمت سربازی

شرایط و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی

سوالات متداول معافیت تحصیلی

دفترچه معافیت تحصیلی

گرفتن معافیت کفالت پدر

نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

منظور از معافیت کفالت پدر چیست؟- شرایط و نحوه گرفتن معافیت کفالت پدر

معافیت کفالت پدر

معافیت کفالت

شرایط گرفتن معافیت کفالت پدر

اصلاحات دفترچه کسری خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه معافیت خدمت سربازی

اصلاحات دفترچه خرید خدمت سربازی

  • ۰
  • ۰
دانلود دفترچه انتخاب رشته |دفترچه کنکور سراسری تجربی

 

 

 

نتیجه تصویری برای انتخاب رشته

 

 

 

 

دوستان عزیز امید بر ان داریم که شما داوطلبین امسال یک انتخاب رشته عالی داشته باشید به همین خاطر در این مقاله به این موضوع مهم پرداخته ایم و میخواهیم در خصوص

فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبان متقاضی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص

ضوابط مهم رشته های تحصیلی گروه پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی

مقاله ای تنظیم نماییم تا شما با خواندن این مقاله به سوال های خود پاسخ دهید در صورت هرگونه ابهام یا سوالی می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

 

,,,,,,,,,

"سامانه صدای مشاور "

مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها

برای تماس با مشاورین ما کافیست از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری

 


-1 کارنامه اولیه را از طریق سایت سازمان دریافت کرده و به مندرجات آن دقیقاً توجه نمائید.
-2 دفترچه راهنمای انتخاب رشتههای تحصیلی آزمون سراسری سال 1397 (همین دفترچه) را از سایت اینترنتی سازمان سنجش دریافت و نسبت به مطالعه دقیق مندرجات آن اقدام کنید.
-3 کدرشتههای انتخابی مورد نظر خود را از دفترچه استخراج و در فرم پیشنویس درج کنید.
مراجعه و به یکی از روشهای زیر فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را مشاهده کنید.

www.sanjesh.org : -4 به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
نمائید، لذا آماده داشتن اطلاعات مورد نیاز برای ورود به نرم افزار انتخاب رشته الزامی است:

روش اول) وارد کردن اطلاعات سریال ثبت نام ( 12 رقمی)، شماره شناسنامه.

روش دوم) وارد کردن شماره پرونده، کد ملی، شماره سریال شناسنامه.

روش سوم) وارد کردن شماره رهگیری ثبت نام ( 16 رقمی)، کد ملی.


-5 قبل از تکمیل فرم انتخاب رشته، اطلاعات شناسنامهای و آزمونی خود را در مرحله بعد کنترل کرده و مواردی که نیاز به تأیید شما دارد را بر حسب مورد، تأیید نمائید.
-6 نسبت به وارد کردن کدرشتههای انتخابی خود از روی فرم پیشنویس در فرم انتخاب رشته اینترنتی به صورت دقیق اقدام کنید.
-7 در مرحله بعدی به پیامهای خطای احتمالی که به شما داده شده توجه کرده و نسبت به رفع آن اقدام نمائید.
-8 به عناوین رشته و دانشگاه که بر اساس کد رشتههای انتخابی شما، نمایش داده میشود توجه کرده و آنها را دقیقاً با رشتههای انتخابی تطبیق دهید. در این مرحله عناوین رشته ها در دورهها و مقاطع مختلف، با رنگهای مختلف نمایش داده میشود. به این موارد دقت داشته و در صورتی که در درج کد اشتباه کردهاید، کد مربوطه را اصلاح نمائید. چنانچه همه رشته ها و دانشگاههایی که نمایش داده میشود، مورد تأیید شما است، به مرحله بعد بروید.
-9 در آخرین مرحله رسید انتخاب رشته 15 رقمی به همراه کدرشته محل های انتخابی به شما نمایش داده میشود



داوطلبان متقاضی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص

 

 


آن دسته از داوطلبان متقاضی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه های: تهران (دکتری پیوسته بیوتکنولوژی)، شاهد، شهید مطهری، علامه طباطبایی (بیمه اکو)، علوم پزشکی بقیه اله(عج)، دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع)، دانشکده غیرانتفاعی رفاه و همچنین دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در بخش پیوست ها (مندرج در سایت این سازمان)، لازم است در هنگام انتخاب رشته، کدرشته محل و یا کدرشته محل های مورد علاقه خود را در هر اولویتی که تمایل دارند (از اولویت 1 تا 150 ) در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند. اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص اواخر مرداد ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی اعلام خواهد شد. 
در رشته علوم قرآن و حدیث به منظور تأمین نیازهای نظام توسعه فرهنگ قرآنی، علاوه بر واحدهای عمومی ( 12 واحد)، پایه و تخصصی ( 88 واحد)، شش ( 6) مجموعه اختیاری،هر کدام به ارزش 35 واحد)، ارائه شده و ) « تلاوت و هنرهای قرآنی » و « فرهنگ و رسانه » ،« تربیت مربی کودک » ،« تربیت دبیر » ،« مطالعات حدیث » ،« مطالعات قرآن » در حوزه دانشجو موظف به انتخاب یکی از این شش ( 6) مجموعه خواهد بود.
رشته های تحصیلی فقه و حقوق حنفی و فقه و حقوق شافعی مخصوص داوطلبان اهل سنت می باشد که لازم است داوطلبان در هنگام انتخاب رشته به این موضوع توجه نمایند،بدیهی است کلیه مشکلات قبولی داوطلبان غیر اهل سنت به عهده خود پذیرفته شده می باشد.
می باشد و در مواردی که مقطع رشته کار دانی یا کارشناسی ارشد یا « کارشناسی » ، - لازم به توضیح است که مقطع تحصیلی کلیه رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما دکترای پیوسته و یا دکترای حرف های می باشد، در ابتدای رشته و یا در مقابل آن، نوع مقطع درج گردیده است.
مواد امتحانی اختصاصی و هر یک از زیر گروه ها و ضرایب هر یک از دروس امتحانی در زیر گروه مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی در جدول انتهای این قسمت درج شده است.
ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی گروه آموزشی پزشکی توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تعیین گردیده است .در رشته مامایی، امکان ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان ، پس از طی دوره کارشناسی در مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته همان رشته وجود دارد





ضوابط مهم رشته های تحصیلی گروه پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی
 

 


90 شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ، انتقال و مهمانی دانشجویان جدیدالورود از تهران به شهرستان ها و از دانشگاه های /8/ - بر اساس مصوبه جلسه چهل و ششم مورخ 14 تیپ یک به سایر دانشگاه های تیپ دو و سه در بدو قبولی به شرط موافقت دانشگا ههای مبدأ و مقصد مورد موافقت قرار گرفته است.

بررسی هرگونه تقاضای نقل و انتقال به دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران، منوط به دارا بودن شرایط ذیل می باشد. ضمناً رسیدگی به تقاضاهای نقل و انتقال، فقط در تابستان هر سال امکان پذیر می باشد. الف) ازدواج دختر دانشجو پس از شرکت در کنکور سراسری و اشتغال به کار یا تحصیل همسر در تهران .

 

ابتلای دانشجو به بیماری

 

صعب العلاج یا معلولیت مؤثر پس از کنکور سراسری. ج) دار بودن حکم کفالت و سرپرستی دانشجو که پس از کنکور سراسری، از دادگستری جمهوری اسلامی ایران اخذ شده باشد.

انتقال دانشجویان سایر دانشگاه های علوم پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی تهران، امکان پذیر نمی باشد. تبصره 2: انتقال و یا جابجایی داوطلبان بومی استان تهران، که کدرشته محل ویژه خود را در استان های همجوار شامل: استان های مرکزی و سمنان انتخاب می نمایند، به سایر دانشگا ههای علوم پزشکی امکان پذیر نمی باشد. شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، دانش اموختگان مقطع کاردانی رشته اپتیک در صورت شرکت در آزمون سراسری بر اساس مصوبه جلسه شصت و ششم مورخ 16سال 1397 و کسب حداقل 80 % نمره آخرین فرد پذیرفته شده در کدرشته محل قبولی رشته کارشناسی بینایی سنجی، می توانند واحدهای گذرانده شده خود را در مقطع کاردانی رشته اپتیک در رشته بینایی سنجی با رعایت مفاد آیین نامه آموزشی تطبیق دهند (این مصوبه صرفاً شامل دانش اموختگان رشته کاردانی اپتیک پذیرفته شده قبل از سال 1389 می باشد.)


داوطلبان دارای مدرک پی شدانشگاهی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را از سال1390 به بعد اخذ کرده اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است مشمول اعمال سوابق تحصیلی بوده و - تحصیلی 91 سوابق تحصیلی موجود دوره پی شدانشگاهی (صرفاً نمرات دروسی که به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است) به میزان حداکثر 5 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و به صورت تأثیر مثبت در نمره کل نهایی آنان لحاظ میشود.هر دو مورد اعمال خواهد شد.

 

 

 






 

دفترچه سربازی ?? دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق 

 

خرید خدمت ?? خرید خدمت 97-سوالات متداول خرید خدمت سربازی-شرایط اقساطی خرید خدمت-دفترچه خرید خدمت-نرخ خرید خدمت سربازی-مشاوره خرید خدمت سربازی-خرید خدمت سربازی 

 

معافیت سربازی ?? معافیت خدمت سربازی-سوالات متداول معافیت خدمت سربازی-مراحل گرفتن معافیت خدمت سربازی-معافیت سربازی-مدارک لازم برای معافیت های خدمت سربازی-تفاوت معافیت موقت و معافیت دائم خدمت سربازی-شرایط معافیت مشمولان غایب-مشاوره معافیت خدمت سربازی-وکیل جهت گرفتن معافیت-معافیت حین خدمت-شرایط معافیت سربازان 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی